طرز تهیه سوپ سبزیجات فوق العاده مفید

  • طرز تهیه سوپ سبزیجات فوق العاده مفید
    دسته : آشپزیتاریخ: ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    طرز تهیه سوپ سبزیجات فوق العاده مفید

    با شروع فصل زمستان از غذا های که بیشتر تهیه می شود سوپ است و ما امروز در این مطلب از سایت نازشو طرز تهیه سوپ سبزیجات فوق العاده مفید را برای شما قرار دادیم. در فصل زمستان بیماری های ویروسی زیاد در کمین ما هستند و ما همیشه در این فصل در خطر گرفتن سرما خوردگی هستیم و این سوپ سبزیجات خوشمزه نیز یکی از فواید این سوپ هم بالا بردن مقاومت بدن در مقابل ویروس سرما خوردگی است. همانطور که می دانید پزشکان همیشه به ما توصیه می کنند حتما سبزیجات را در برنامه غذایی خود نیز قرار دهیم و ما در تهیه این سوپ سبزیجات نیز از انواع مختلفی از سبزیجات نیز استفاده می کنیم که ویتامین های بسیار زیادی برای بدن ما دارد. توصیه می شود اگر برای نخستین بار این سوپ را تهیه می کنید عین دستور تهیه آن نیز عمل کنید و دقت کنید که مواد را کم و زیاد نکنید تا مزه سوپ شما خوب در آید. و برای خوشمزه کردن این سوپ هم حتما از مواد اولیه تازه در صورت وجود نیز استفاده کنید تا طعم و مزه سوپ شما هرچه بهتر شود. در ادامه نیز ما را در مطلب طرز تهیه سوپ سبزیجات نیز همراهی فرمایید.

    مواد لازم برای تهیه سوپ سبزیجات

    کدو سبز (مکعبی خردشده): 100 گرم
    جعفری و گشنیز (خردشده): 2 قاشق سوپخوری
    روغن مایع: 50 گرم
    نخودفرنگی: 100 گرم
    باقالا سبز (از وسط دونیم شده): 300 گرم
    کلم بروکلی (گل گل شده): 300 گرم
    سیر (خردشده): 1 قاشق چلوبیا سبز (بند انگشتی خردشده): 100 گرم
    پیاز کوچک (نگینی خردشده): 1 عدد
    کرفس (نگینی خردشده): 50 گرم
    آرد: 3 قاشق سوپخوری
    آب مرغ: 2 لیتر
    نمک و فلفل قرمز: به میزان لازم

    طرز تهیه سوپ سبزیجات فوق العاده مفید

    برای شروع کار تهیه این سوپ خوشمزه شما باید لوبیا سبز را داخل قابلمه ای آب جوش بریزید تا کمی نرم شود. سپس آن را آبکش کنید.  پیاز را داخل تابه ای به همراه مقداری روغن روی حرارت تفت دهید تا سبک شود. سپس لوبیا سبز را به آن افزوده و به تفت دادن ادامه دهید.
    در ادامه نیز شما باید مواد اولیه چون باقالا، کلم بروکلی و کدو را به مواد افزوده و کمی تفت دهید. سپس سیر را به آن افزوده و بعد از این که بوی سیر به مشام رسید، آرد را به آن اضافه کنید و تفت دهید تا خامی آن گرفته شود. کرفس را همراه با مقداری روغن به صورت جداگانه تفت دهید. سپس آن را به همراه آب مرغ و نخودفرنگی به مواد اضافه کرده و بگذارید تا به مدت 1 ساعت پخته و جا بیفتد.  نمک و فلفل سوپ را اندازه کنید. امیدواریم که این سوپ خوشمزه مورد پسند شما نیز قرار گرفته باشد و برای شما نیز مفید باشد.

 


تفریحات سالم 2 تهیه ,سبزیجات ,مواد ,خردشده ,مفید ,العاده ,العاده مفید ,مقداری روغن ,نگینی خردشده ,مواد اولیه ,سرما خوردگی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فیلم و سریال - من فیلم میخوام وبلاگ السا کیانی سعید زلوحی جوکار نگارین دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. فروش مرغ اجداد فروش جوجه یکروزه مادر مجله جامع رفیق شامل اخبار ، سلامت ، فناوری ، فرهنگ و هنر ، گردشگری ، خانه داری و... فروش قطعات آسانسور همه چی موجوده تیکه کلام:مرجع بیوتلگرام و اینستا